Drucker o marketingu

Książka

Drucker o marketingu

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788363566241
  • Ilość stron: 262
  • Format: 17.4x24.0
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Drucker o marketingu - William Cohen

Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!

Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z życia korporacji.

Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.
Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern
(Z Przedmowy)


Szczegóły: Drucker o marketingu - William Cohen

Tytuł: Drucker o marketingu
Autor: William Cohen
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566241
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 262
Format: 17.4x24.0
Oprawa: Twarda
Waga: 0.52 kg


Recenzje: Drucker o marketingu - William Cohen

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: William Cohen (1)