Drucker o marketingu
William Cohen
Drucker o marketingu
William Cohen
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788363566241
- Ilość stron: 262
- Format: 17.4x24.0
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Drucker o marketingu - William Cohen
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!
Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli zarządzania. Zasady Druckera opatrzone zostały przez autora własnymi przykładami z życia korporacji.
Aby mieć pełen obraz, marketing należy rozpatrywać holistycznie. Tak marketing uprawiają najbardziej skuteczne firmy. Marketing jest ich siłą napędową. Zdobywanie, utrzymywanie oraz rozwijanie bazy klientów poprzez budowanie, komunikację oraz dostarczanie wartości to nadrzędna misja. Peter o tym wiedział, a Bill zawarł to wszystko w niniejszej książce. Szczerze polecam jego dzieło.
Philip Kotler, Kellogg School of Management, Uniwersytet Northwestern
(Z Przedmowy)
Szczegóły: Drucker o marketingu - William Cohen
Tytuł: Drucker o marketingu
Autor: William Cohen
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566241
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 262
Format: 17.4x24.0
Oprawa: Twarda
Waga: 0.52 kg