BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej
Smid Wacław
BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej
Smid Wacław
- Wydawnictwo: Dr Lex
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788379221288
- Ilość stron: 944
- Format: 14.7x21.0
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej - Smid Wacław
Zestaw 2 leksykonów:
Leksykon komunikacji medialnej
Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł.
Boss Leksykon
Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstualnym. Proponuje bowiem Państwu szeroki wachlarz narracji biznesowej, wyjaśniając znaczenie funkcjonujących w tej współcześnie ważnej dziedzinie terminów. Zawiera około 5 000 pojęć i terminów, używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są to zatem hasła z zakresu organizacji i zarządzania. Finansów i bankowości. Obrotu giełdowego papierami wartościowymi. Prawa międzynarodowego i podatków. Ubezpieczeń i transportu kolejowego, morskiego i lotniczego.
Szczegóły: BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej - Smid Wacław
Tytuł: BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej
Autor: Smid Wacław
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788379221288
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 944
Format: 14.7x21.0
Oprawa: Miękka
Waga: 1.32 kg