Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6
Mike Dickheiser
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6
Mike Dickheiser
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788324610877
- Ilość stron: 736
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6 - Mike Dickheiser
Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych.
Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
Języki skryptowe i sterowanie danymi
Techniki zabezpieczania gier w wersji beta
Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.
Szczegóły: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6 - Mike Dickheiser
Tytuł: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6
Autor: Mike Dickheiser
Wydawnictwo: Helion
Seria: VADEMECUM PROFESJONALISTY
ISBN: 9788324610877
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 736
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.2 kg