Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6

Książka

Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788324610877
  • Ilość stron: 736
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6 - Mike Dickheiser

Wyczerpujący przegląd nowoczesnych technik tworzenia gier komputerowych.

Zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji
Realistyczne odwzorowywanie zjawisk fizycznych, efektów dźwiękowych i oświetlenia
Języki skryptowe i sterowanie danymi
Techniki zabezpieczania gier w wersji beta

Książka "Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6" to doskonałe kompendium wiedzy dla wszystkich, którzy tworzą gry komputerowe lub zamierzają to robić. W każdym rozdziale, napisanym przez cenionego eksperta z tej branży, znajdziesz niezbędne informacje dotyczące różnych aspektów pisania gier. Przeczytasz o sztucznej inteligencji, symulacji zjawisk fizycznych oraz odwzorowywaniu oświetlenia i dźwięków. Poznasz nowoczesne techniki programowania współbieżnego, optymalizacji kodu pod kątem maszyn wieloprocesorowych, stosowania języków skryptowych i wykorzystywania możliwości procesorów graficznych.


Szczegóły: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6 - Mike Dickheiser

Tytuł: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6
Autor: Mike Dickheiser
Wydawnictwo: Helion
Seria: VADEMECUM PROFESJONALISTY
ISBN: 9788324610877
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 736
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.2 kg


Recenzje: Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty z płytą CD Tom 6 - Mike Dickheiser

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×