Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Eric Worre
Bądź pro!
7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Eric Worre
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324685462
- Ilość stron: 120
- Format: 14.0x20.5
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Bądź pro! - Eric Worre
Twoja praca Cię rozczarowuje Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci. Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!
Szczegóły: Bądź pro! - Eric Worre
Tytuł: Bądź pro!
Podtytuł: 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Autor: Eric Worre
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324685462
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gutowski Maksymilian
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 120
Format: 14.0x20.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.263 kg
Recenzje: Bądź pro! - Eric Worre
Bardzo rzeczowy poradnik, krótki ale konkretny. Książka ma zaledwie 120 i wygląda jak grubsza broszura informacyjna. Niemniej dzięki temu zawiera same niezbędne informacje, żadnego „wodolejstwa” i historii marketingu. Wyłącznie wspomniane w tytule 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym. Eric Worre opowiada na swoim przykładzie, jak można zmienić nie tylko swoje życie zawodowe ale też sposób myślenia o zarabianiu. Każdy z nas wolałby nie mieć szefa, normowanego czasu pracy, obowiązku podnoszenia kwalifikacji, każdy wolałby prowadzić świetny biznes bez nakładu większej gotówki niż pracować na etacie. Większość z nam podchodzi do marketingu wielopoziomowego z dużym dystansem, co, jak wyjścia autor, ma swoje podstawy w negatywnych doświadczeniach, kontaktach z osobami, które niedostatecznie zaangażowały się w swoją pracę. „Bądź pro” w prosty sposób tłumaczy jak odnieść sukces w marketingu sieciowym ale wiele porad i zasad można z powodzeniem przenieść na grunt innej działalności. Ta książka to świetny początek dla zmiany myślenia i poszukania innej drogi zawodowej w swoim życiu. Tom 2015-04-16 15:14:20