Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

Książka

Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej

  • Wydawnictwo: Dr Lex
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788379221325
  • Ilość stron: 954
  • Format: 14.7x20.8
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Reklama teoria projektu


Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Wykłady z komunikacji społecznej

Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:
1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych.
2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.).
3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.
Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.


Szczegóły: Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Tytuł: Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Autor: Smid Wacław
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788379221325
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 954
Format: 14.7x20.8
Oprawa: Miękka
Waga: 1.362 kg


Recenzje: Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×