Medialny obraz rodziny i płci
Medialny obraz rodziny i płci
- Wydawnictwo: AFM
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375712803
- Ilość stron: 214
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Medialny obraz rodziny i płci
Zmiany, jakim podlega współczesna rodzina, nowe, w tym również genderowe spojrzenie na płeć, stereotypy z nią związane, role pełnione w rodzinie, związki partnerskie, zwłaszcza te jednopłciowe, są w ostatnim czasie przedmiotem nie tylko badań naukowców starających się opisywać i charakteryzować zachodzące przemiany, ale stały się tematem debaty publicznej toczącej się na wszystkich szczeblach życia społecznego, od gremiów politycznych po spotkania środowiskowe i towarzyskie.
Media masowe, zwłaszcza w swoich najpopularniejszych formach i przekazach, mogą utrwalać stereotypy i poglądy, gloryfikując tradycyjne modele i opinie, ale mogą też oswajać ze zmianami, ułatwiać ich zrozumienie, a w konsekwencji akceptację. Decyzje w sprawie własnych poglądów i ocen podejmuje jednak sam odbiorca.
Ze wstępu.
Szczegóły: Medialny obraz rodziny i płci
Tytuł: Medialny obraz rodziny i płci
Wydawnictwo: AFM
ISBN: 9788375712803
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 214
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg