Proces uczenia się przez całe życie Aspekty kształtowania kompetencji nauczycielskich
Proces uczenia się przez całe życie
Aspekty kształtowania kompetencji nauczycielskich
- Wydawnictwo: AFM
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375712537
- Ilość stron: 186
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Proces uczenia się przez całe życie
Rozważania zawarte w książce wskazują, że kompetencje nauczycieli są zjawiskami niezmiernie złożonymi, wymagającymi interdyscyplinarnej i wielowątkowej analizy. Przeprowadzone przez autorów ustalenia mają charakter cząstkowy. Nie tylko jednak odsłaniają potrzebę prowadzenia dalszych badań nad zawodowymi kompetencjami nauczycieli prowadzących wychowanków w rozojowo odrębnych fazach biegu ich życia, lecz w jakimś stopniu oświetlają także ich możliwe, różnorodne pola, dotąd niedostatecznie poznane. Uwydatniają tym samym wzmagającą sie w społeczeństwach gwałtownej zmiany potrzebę ich eksploracji, całożyciowa edukacja staje się w nich bowiem istotnym warunkiem owocnego życia jednostek, a nawet całych grup społecznych, natomiast jej brak-przeciwnie- okazuje się poważnym czynnikiem ich stopniowej społeczno-ekonomicznej marginalizacji.
Szczegóły: Proces uczenia się przez całe życie
Tytuł: Proces uczenia się przez całe życie
Podtytuł: Aspekty kształtowania kompetencji nauczycielskich
Wydawnictwo: AFM
ISBN: 9788375712537
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 186
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg