Marketing na rynku środków produkcji
Wojciechowski Tadeusz
Marketing na rynku środków produkcji
Wojciechowski Tadeusz
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2003
- ISBN: 8320814561
- Ilość stron: 239
- Format: 14x20cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing na rynku środków produkcji - Wojciechowski Tadeusz
Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.
Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing na rynku środków produkcji - Wojciechowski Tadeusz
Tytuł: Marketing na rynku środków produkcji
Autor: Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
Kod paskowy: 9788320814569
ISBN: 8320814561
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 239
Format: 14x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje: Marketing na rynku środków produkcji - Wojciechowski Tadeusz
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Wojciechowski Tadeusz (7)
- Klasyka Dla Dzieci Cz. II (Soliton) - miękka
- Przyjaciel Boga. Dzieje wielkiego pontyfikatu 1978 - 2003. Film VHS (Biały Kruk) - pudełko
- Między Klio a Themis (Silva) - Miękka
- Zamach na II RP. Elity na celowniku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Maskarada geniuszy (PIW) - Twarda
- Potrzeba zmian w samorządzie terytorialnym (Scholar) - Miękka ze skrzydełkami
- O Piaście i piaście (Miles) - Miękka