Marketing na rynku środków produkcji

Książka

Marketing na rynku środków produkcji

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2003
  • ISBN: 8320814561
  • Ilość stron: 239
  • Format: 14x20cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 30,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 30,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing na rynku środków produkcji - Wojciechowski Tadeusz

Książka przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych, radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycję na rynku, wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.


Szczegóły: Marketing na rynku środków produkcji - Wojciechowski Tadeusz

Tytuł: Marketing na rynku środków produkcji
Autor: Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo: PWE
Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC
Kod paskowy: 9788320814569
ISBN: 8320814561
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 239
Format: 14x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Marketing na rynku środków produkcji - Wojciechowski Tadeusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×