Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Roszkiewicz Małgorzata
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Roszkiewicz Małgorzata
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788301137717
- Ilość stron: 352
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
79,00 PLN
Opis: Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Roszkiewicz Małgorzata
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.
Szczegóły: Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Roszkiewicz Małgorzata
Tytuł: Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor: Roszkiewicz Małgorzata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301137717
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.516 kg