Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Książka

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788301137717
  • Ilość stron: 352
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.


Szczegóły: Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz

Tytuł: Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor: Małgorzata Roszkiewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301137717
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.516 kg


Recenzje: Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: