Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej

Książka

Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375566390
  • Ilość stron: 370
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 60,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej - Jerzy Gołuchowski

Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe.
Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, że rynek jest najskuteczniejszym remedium na wszelkie problemy, równowaga pomiędzy podażą i popytem jest mechanizmem najskuteczniej regulującym społeczne relacje, kulturowe także.
Z kolei przeciwnicy takiego stanowiska są przekonani, że mechanizmy rynkowe są największym przekleństwem kultury, a zwłaszcza sztuki.
Z recenzji prof. dr hab. Bogusława Nierenberga,
Uniwersytet Jagielloński


Szczegóły: Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej - Jerzy Gołuchowski

Tytuł: Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej
Autor: Jerzy Gołuchowski
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566390
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 370
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.61 kg


Recenzje: Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej - Jerzy Gołuchowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×