Marketing szeptany Zachęc ludzi, aby mówili o twoich produktach
Sernovitz Andy
Marketing szeptany
Zachęc ludzi, aby mówili o twoich produktach
Sernovitz Andy
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788326433801
- Ilość stron: 172
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing szeptany - Sernovitz Andy
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty.
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet lokalnej kawiarni. Przeczytaj, dlaczego niektóre produkty odnoszą olbrzymi sukces bez wydatków na promocję, a kosztowne kampanie reklamowe przechodzą niezauważone.
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak wypromować swoje produkty bez nadwyrężania budżetu firmy.
Poznaj nowy sposób prowadzenia interesów. Zdobądź zaufanie klientów. Dowiedz się, jak sprawić, aby twoja firma się wyróżniała, a ludzie chcieli polecać ją swoim znajomym. Autorem publikacji jest Andy Sernovitz, który przekazał zasady marketingu szeptanego przedstawicielom największych marek świata, a także tysiącom drobnych przedsiębiorców.
Szczegóły: Marketing szeptany - Sernovitz Andy
Tytuł: Marketing szeptany
Podtytuł: Zachęc ludzi, aby mówili o twoich produktach
Autor: Sernovitz Andy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326433801
Tłumacz: Stawiński Janusz
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 172
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.255 kg