Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

Książka

Bez osobowości
Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788326433788
  • Ilość stron: 332
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Bez osobowości - Bhargava Rohit

Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:

- rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
- odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
- stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
- wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników",
- pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.


Szczegóły: Bez osobowości - Bhargava Rohit

Tytuł: Bez osobowości
Podtytuł: Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują
Autor: Bhargava Rohit
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326433788
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 332
Oprawa: Miękka


Recenzje: Bez osobowości - Bhargava Rohit

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×