Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują
Bhargava Rohit
Bez osobowości
Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują
Bhargava Rohit
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788326433788
- Ilość stron: 332
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Bez osobowości - Bhargava Rohit
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak:
- rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć,
- odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji,
- stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów,
- wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników",
- pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.
Szczegóły: Bez osobowości - Bhargava Rohit
Tytuł: Bez osobowości
Podtytuł: Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują
Autor: Bhargava Rohit
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326433788
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 332
Oprawa: Miękka