Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Hagen Seidel
Dlaczego Zalando?
Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Hagen Seidel
- Wydawnictwo: Ole
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788328010666
- Ilość stron: 252
- Format: 15.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Dlaczego Zalando? - Hagen Seidel
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.
Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.Producent:
Grupa Wydawnicza Foksal sp. z o.o.
Marszałkowska 116/122
00-017 Warszawa (PL)
tel: 22 826 08 82
email: [email protected]
Szczegóły: Dlaczego Zalando? - Hagen Seidel
Tytuł: Dlaczego Zalando?
Podtytuł: Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Autor: Hagen Seidel
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010666
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 252
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg