Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Seidel Hagen
Dlaczego Zalando?
Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Seidel Hagen
- Wydawnictwo: Ole
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788328010666
- Ilość stron: 252
- Format: 15.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
39,99 PLN
Opis: Dlaczego Zalando? - Seidel Hagen
Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.
Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.
Szczegóły: Dlaczego Zalando? - Seidel Hagen
Tytuł: Dlaczego Zalando?
Podtytuł: Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Autor: Seidel Hagen
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010666
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 252
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg