Dlaczego Zalando? Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

Książka

Dlaczego Zalando?
Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów

  • Wydawnictwo: Ole
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788328010666
  • Ilość stron: 252
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dlaczego Zalando? - Seidel Hagen

Sklep internetowy, który całkowicie zmienił zachowanie konsumenta.
Co kryje się za spektakularnym sukcesem Zalando Hagen Seidel przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając odpowiedzi na pytanie: Jak w ciągu jednego roku Zalando uzyskało obrót na poziomie pół miliarda euro Książka przedstawia fachowo przygotowaną analizę kulisów powstania i funkcjonowania Zalando.


Szczegóły: Dlaczego Zalando? - Seidel Hagen

Tytuł: Dlaczego Zalando?
Podtytuł: Techniki sprzedaży, które zmieniły zachowanie konsumentów
Autor: Seidel Hagen
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010666
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 252
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.385 kg


Recenzje: Dlaczego Zalando? - Seidel Hagen

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: