Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Grzegorz Urban
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Grzegorz Urban
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324667017
- Ilość stron: 168
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym - Grzegorz Urban
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające do wczoraj strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (PL)
tel: (32) 230-98-63
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym - Grzegorz Urban
Tytuł: Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor: Grzegorz Urban
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324667017
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 168
Oprawa: Miękka