Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Grzegorz Urban
Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Grzegorz Urban
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324667017
- Ilość stron: 168
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym - Grzegorz Urban
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające do wczoraj strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.
Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.
Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
Szczegóły: Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym - Grzegorz Urban
Tytuł: Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym
Autor: Grzegorz Urban
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324667017
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 168
Oprawa: Miękka
Recenzje: Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym - Grzegorz Urban
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Grzegorz Urban (8)
- Leki hamujące układ renina-angiotensyna-aldosteron (Urban & Partner) - oprawa broszurowa
- Instrumentarium i przebieg wybranych zabiegów w chirurgii jamy brzusznej (Edra Urban & Partner) - Miękka
- POST CORONA - od kryzysu do szans. (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Moje najważniejsze 90 minut (SQN - Sine Qua Non) - Twarda
- Anatomia prawidłowa człowieka. Tom 4 (Edra Urban & Partner) - Miękka
- Przeskalowanie urban governance (Scholar) - Miękka
- Studia Regionalne i Lokalne 1/2024 (95) (Scholar) - Miękka
- Ostatnia wieczerza (Części Proste) -