Leksykon marketingu politycznego

Książka

Leksykon marketingu politycznego

  • Wydawnictwo: Atla 2
  • Rok wydania: 2001
  • ISBN: 8388555502
  • Ilość stron: 246
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 27,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 27,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Leksykon marketingu politycznego - Muszyński Jerzy

W leksykonie znalazły się hasła szczególnie ważne dla marketingu politycznego, wymagały one wyjaśnienia szeregu różnych kwestii związanych z funkcjonowaniem politycznego rynku. Niektóre hasła nie należą bezpośrednio do obszaru marketingu politycznego. Stanowią jednak ważne oparcie dla teorii marketingu politycznego, dalszych badań w tym zakresie. W kilku biogramach ukazałem naukowców myślicieli, których twórczość i działalność polityczna związana była i jest m.in z marketingiem politycznym. Jerzy Muszyński


Szczegóły: Leksykon marketingu politycznego - Muszyński Jerzy

Tytuł: Leksykon marketingu politycznego
Autor: Muszyński Jerzy
Wydawnictwo: Atla 2
Kod paskowy: 9788388555503
ISBN: 8388555502
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 246
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Leksykon marketingu politycznego - Muszyński Jerzy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×