Leksykon marketingu politycznego
Muszyński Jerzy
Leksykon marketingu politycznego
Muszyński Jerzy
- Wydawnictwo: Atla 2
- Rok wydania: 2001
- ISBN: 8388555502
- Ilość stron: 246
- Format: 14.0x20.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Leksykon marketingu politycznego - Muszyński Jerzy
W leksykonie znalazły się hasła szczególnie ważne dla marketingu politycznego, wymagały one wyjaśnienia szeregu różnych kwestii związanych z funkcjonowaniem politycznego rynku. Niektóre hasła nie należą bezpośrednio do obszaru marketingu politycznego. Stanowią jednak ważne oparcie dla teorii marketingu politycznego, dalszych badań w tym zakresie. W kilku biogramach ukazałem naukowców myślicieli, których twórczość i działalność polityczna związana była i jest m.in z marketingiem politycznym. Jerzy Muszyński
Szczegóły: Leksykon marketingu politycznego - Muszyński Jerzy
Tytuł: Leksykon marketingu politycznego
Autor: Muszyński Jerzy
Wydawnictwo: Atla 2
Kod paskowy: 9788388555503
ISBN: 8388555502
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 246
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg