Finansowanie kultury w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu

Książka

Finansowanie kultury w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu

  • Wydawnictwo: Libron
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788364275609
  • Ilość stron: 256
  • Format: 23.0x16.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 36,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 36,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Finansowanie kultury w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu - Kopeć Katarzyna Dorota

Katarzyna Dorota Kopeć doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu (Uniwersytet Jagielloński). Absolwentka zarządzania kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego i Wyższej Szkoły Zittau/Görlitz w Niemczech (studia pod patronatem UNESCO i Institut für kulturelle Infrastruktur Sachsen). Stypendystka międzynarodowego programu Departamentu Stanu USA International Visitor Leadership Program. Autorka publikacji poświęconych kwestiom zarządzania w sektorze kreatywnym, interakcjom biznes kultura, prosumpcji w kulturze oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Obecnie pracuje jako adiunkt w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

Książka Katarzyny Kopeć dotyczy zagadnienia zaangażowania przedsiębiorstw we wsparcie dla kultury. Autorka przeprowadziła swoją analizę z dwóch perspektyw. Pierwszą jest pozabudżetowe nansowanie kultury, ze szczególnym wskazaniem na jego narzędzia. Druga i co należy podkreślić dominująca to koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Na przecięciu tych perspektyw autorka ukazała zagadnienie wybrane w pracy jako kluczowe, czyli narzędzia pozabudżetowego nansowania kultury stosowane przez przedsiębiorstwa w ramach ich aktywności na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. Temat pracy i przyjęcie takiej perspektywy badawczej zasługują na wysoką ocenę ze względu na swoją klarowność i aktualność. Powoli wychodząca z kryzysu Europa poszukuje nowych rozwiązań między innymi poprzez aktywizację pozabudżetowych źródeł nansowania kultury. Mówi się na ten temat wiele, ale raczej ogólnikowo. Tymczasem autorka dostarcza nam analizy szczegółowej i w dodatku osadzonej na solidnych fundamentach w postaci bardzo dobrego rozpoznania dwóch perspektyw badawczych. Zasadniczym celem pracy [] jest identykacja narzędzi pozabudżetowego nansowania kultury stosowanych w ramach koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Cele bezpośrednie to [] opracowanie studiów przypadków prezentujących zastosowanie tych narzędzi. Tak postawione zadanie zostało zrealizowane konsekwentnie i zgodnie z zasadą od ogółu do szczegółu. Powstała ciekawa mapa CSR w kulturze.

Z recenzji prof. Doroty Ilczuk


Szczegóły: Finansowanie kultury w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu - Kopeć Katarzyna Dorota

Tytuł: Finansowanie kultury w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu
Autor: Kopeć Katarzyna Dorota
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788364275609
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 256
Format: 23.0x16.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Finansowanie kultury w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu - Kopeć Katarzyna Dorota

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Kopeć Katarzyna Dorota (1)