Moja marka

Książka

Moja marka

  • Wydawnictwo: Ole
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788328010673
  • Ilość stron: 320
  • Format: 15.5x23.4cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Moja marka - Hermann H. Wala

Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonalds, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.


Szczegóły: Moja marka - Hermann H. Wala

Tytuł: Moja marka
Autor: Hermann H. Wala
Wydawnictwo: Ole
ISBN: 9788328010673
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 320
Format: 15.5x23.4cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Moja marka - Hermann H. Wala

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Moja marka - Hermann H. Wala