Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka.
Marketing międzynarodowy
Współczesne trendy i praktyka.
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788301179816
- Ilość stron: 244
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing międzynarodowy
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case?ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Szczegóły: Marketing międzynarodowy
Tytuł: Marketing międzynarodowy
Podtytuł: Współczesne trendy i praktyka.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301179816
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 244
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Redakcja: Fonfara Krzysztof