Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka.

Książka

Marketing międzynarodowy
Współczesne trendy i praktyka.

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788301179816
  • Ilość stron: 244
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 64,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing międzynarodowy

Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case?ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Kraj produkcji: PL

Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl


Szczegóły: Marketing międzynarodowy

Tytuł: Marketing międzynarodowy
Podtytuł: Współczesne trendy i praktyka.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301179816
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 244
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Redakcja: Fonfara Krzysztof


Recenzje: Marketing międzynarodowy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×