Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
Tanajewska Alicja, Naprawa Renata
Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
Tanajewska Alicja, Naprawa Renata
- Wydawnictwo: Harmonia
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788371347313
- Ilość stron: 77
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - Tanajewska Alicja, Naprawa Renata
Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
W publikacji tej znajdują się:
- wskazówki merytoryczno-metodyczne na temat tego, co powinien zawierać program edukacyjno-terapeutyczny;
- opis struktury indywidualnego programu indywidualno-terapeutycznego;
- ramowy program edukacyjno-terapeutyczny opracowany zgodnie z podstawą programową dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;
- szczegółowy indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny do diagnozy i obserwacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
Szczegóły: Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - Tanajewska Alicja, Naprawa Renata
Tytuł: Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
Podtytuł: Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
Autor: Tanajewska Alicja, Naprawa Renata
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788371347313
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 77
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.145 kg
Recenzje: Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - Tanajewska Alicja, Naprawa Renata
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Tanajewska Alicja, Naprawa Renata (20)
- Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej (Harmonia) - Miękka
- Praca z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (Difin) - Miękka
- Diagnoza rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (Harmonia) - Miękka
- Nauka czytania od A do Z metodą sylabową (Harmonia) - Miękka
- Przyszła wiosna Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Harmonia) - Kartonowa
- Podróż przez pory roku z kartami pracy (Harmonia) - Miękka
- Śladami pór roku. (Harmonia) - Miękka
- Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne (Harmonia) - Miękka
- Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną (Harmonia) - Miękka
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 3 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 2 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
- Podróż przez pory roku z kartami pracy Część 4 (Harmonia) - Kartonowa Foliowana
- Uczę się samodzielności. Część 2: Uspołecznienie (Harmonia) - Miękka
- Uczę się samodzielności. Część 1. Samoobsługa (Harmonia) - miękka
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2 (Difin) - Kartonowa
- Karty pracy z edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1 (Difin) - Kartonowa
- Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami (Difin) - miękka
- Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami (Difin) - miękka
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3 (Difin) - Kartonowa
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1 (Difin) - miękka