Reklama Google AdWords w praktyce
Dawid Wydra
Reklama Google AdWords w praktyce
Dawid Wydra
- Wydawnictwo: Samo Sedno
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788377884140
- Ilość stron: 200
- Format: 14.8x21.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Reklama Google AdWords w praktyce - Dawid Wydra
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje! Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords! Dzięi poradnikowi: - utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową - dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania - odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool - poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM - lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę - odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś O autorze: Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.
Szczegóły: Reklama Google AdWords w praktyce - Dawid Wydra
Tytuł: Reklama Google AdWords w praktyce
Autor: Dawid Wydra
Wydawnictwo: Samo Sedno
ISBN: 9788377884140
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 200
Format: 14.8x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.302 kg