Relacje z kluczowymi klientami Analiza i zarządzanie
Burnett Ken
Relacje z kluczowymi klientami
Analiza i zarządzanie
Burnett Ken
- Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 8388597752
- Ilość stron: 432
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Relacje z kluczowymi klientami - Burnett Ken
Autor szczegółowo omawia metody : tworzenia struktury organizacji zorientowanej na klienta, analizy rentowności kluczowych klientów, poprawy komunikacji z kluczowymi klientami, tworzenia efektywnego systemu motywacji dla zespołu ds. kluczowych klientów, przygotowania strategicznego planu sprzedaży oraz planu rozwoju współpracy z kluczowymi klientami, skutecznego negocjowania z kluczowymi klientami, wdrożenia systemu informacji o kluczowych klientach, oceny informatycznych systemów CRM.
Szczegóły: Relacje z kluczowymi klientami - Burnett Ken
Tytuł: Relacje z kluczowymi klientami
Podtytuł: Analiza i zarządzanie
Autor: Burnett Ken
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
Seria: PUBLIKACJE BIZNESOWE
Kod paskowy: 9788388597756
ISBN: 8388597752
Tytuł oryginału: THE HANDBOOK OF KEY CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Przybyś-Preiskorn Katarzyna
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 432
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.77 kg