Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Antonik Dominik
Autor jako marka
Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Antonik Dominik
- Wydawnictwo: Universitas
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788324223817
- Ilość stron: 192
- Format: 15.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Autor jako marka - Antonik Dominik
Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...
Szczegóły: Autor jako marka - Antonik Dominik
Tytuł: Autor jako marka
Podtytuł: Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Autor: Antonik Dominik
Wydawnictwo: Universitas
Seria: Modernizm w Polsce
ISBN: 9788324223817
Numer tomu: 46
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Format: 15.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.3 kg