Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Książka

Autor jako marka
Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

  • Wydawnictwo: Universitas
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788324223817
  • Ilość stron: 192
  • Format: 15.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Autor jako marka - Antonik Dominik

Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...


Szczegóły: Autor jako marka - Antonik Dominik

Tytuł: Autor jako marka
Podtytuł: Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
Autor: Antonik Dominik
Wydawnictwo: Universitas
Seria: Modernizm w Polsce
ISBN: 9788324223817
Numer tomu: 46
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 192
Format: 15.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.3 kg


Recenzje: Autor jako marka - Antonik Dominik

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×