Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce Warsztaty z Geografii Turyzmu tom 4
Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce
Warsztaty z Geografii Turyzmu tom 4
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788379691388
- Ilość stron: 224
- Format: 18.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce
Zagadnienia zaprezentowane w niniejszej publikacji dotyczą ogółu zjawisk związanych z komercjalizacją, w tym przemian zachodzących pod wpływem dynamicznie rozwijającej się współczesnej turystyki w aspekcie wykorzystania zasobów przestrzeni geograficznej.
Poruszana w publikacji tematyka stanowi w ostatnich latach przedmiot wielu zainteresowań i dyskusji naukowych.
Od Redakcji, fragmentProducent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ul. Jana Matejki 34A
90-237 Łódź (PL)
tel: 42 235 01 65
email: [email protected]
Szczegóły: Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce
Tytuł: Od autentyczności do komercji - o doświadczaniu w turystyce
Podtytuł: Warsztaty z Geografii Turyzmu tom 4
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788379691388
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 224
Format: 18.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg