Promocja i informacja w turystyce

,

Książka

Promocja i informacja w turystyce

,

  • Wydawnictwo: Proksenia
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788360789193
  • Ilość stron: 304
  • Format: b5
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 27,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 27,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Promocja i informacja w turystyce - Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas

Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.
Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.


Szczegóły: Promocja i informacja w turystyce - Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas

Tytuł: Promocja i informacja w turystyce
Autor: Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas
Wydawnictwo: Proksenia
ISBN: 9788360789193
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 304
Format: b5
Oprawa: miękka


Recenzje: Promocja i informacja w turystyce - Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×