Marketing. Podręcznik (2014) 31/97

Książka

Marketing. Podręcznik (2014)
31/97

  • Wydawnictwo: Ekonomik
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788377350379
  • Ilość stron: 156
  • Format: 16.5x24.0 cm
  • Oprawa: okładka miękka
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 25,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 25,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing. Podręcznik (2014) - Jacek Musiałkiewicz

W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.
Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Ekonomik Andrzej Komosa
Czerska 18/145
00-732 Warszawa (PL)
tel: 510 10 33 55
email: [email protected]


Szczegóły: Marketing. Podręcznik (2014) - Jacek Musiałkiewicz

Tytuł: Marketing. Podręcznik (2014)
Podtytuł: 31/97
Autor: Jacek Musiałkiewicz
Wydawnictwo: Ekonomik
ISBN: 9788377350379
Kategoria: Podręczniki
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 156
Format: 16.5x24.0 cm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Marketing. Podręcznik (2014) - Jacek Musiałkiewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×