Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

,

Książka

Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375566581
  • Ilość stron: 188
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek

Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.
Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.


Szczegóły: Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek

Tytuł: Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
Autor: Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566581
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 188
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×