Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788375566581
- Ilość stron: 188
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
49,00 PLN
Opis: Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.
Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.
Szczegóły: Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne - Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
Tytuł: Zarządzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne
Autor: Maria Nadolna, Anna Skowronek-Mielczarek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566581
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 188
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka