Kreowanie marki korporacyjnej
Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
Kreowanie marki korporacyjnej
Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788379302383
- Ilość stron: 272
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kreowanie marki korporacyjnej - Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.
Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.
Szczegóły: Kreowanie marki korporacyjnej - Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
Tytuł: Kreowanie marki korporacyjnej
Autor: Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379302383
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka