Kreowanie marki korporacyjnej

,

Książka

Kreowanie marki korporacyjnej

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788379302383
  • Ilość stron: 272
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 55,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 55,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kreowanie marki korporacyjnej - Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona

Jednym ze sposobów pozwalających na uzyskanie przewagi konkurencyjnej jest budowanie silnej marki korporacyjnej poprzez tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy. Firmy świadome wagi dobrego wizerunku starają się oddziaływać na to jak są postrzegane, ograniczając wpływ na własny wizerunek czynników przypadkowych. W ostatnich latach w Polsce można zaobserwować wzrost zainteresowania problematyką marki korporacyjnej i tworzenia wizerunku firmy. Wiedza i umiejętności związane z uwarunkowaniami i możliwościami budowania silnej marki korporacyjnej są bardzo ważne dla zwiększenia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.

Publikacja w kompleksowy sposób opisuje zagadnienia i problemy związane z budowaniem marki korporacyjnej. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę i zdobyć umiejętności związane z kreowaniem wizerunku firmy. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, obszarów zarządzania wizerunkiem, badań i analizy wizerunku firmy, instrumentów komunikacji korporacyjnej, a także wartości marki korporacyjnej wraz z możliwościami jej pomiaru.


Szczegóły: Kreowanie marki korporacyjnej - Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona

Tytuł: Kreowanie marki korporacyjnej
Autor: Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379302383
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka


Recenzje: Kreowanie marki korporacyjnej - Magdalena Daszkiewicz, Sylwia Wrona

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×