Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media
Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media
- Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788363879303
- Ilość stron: 276
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
40,01 PLN
Opis: Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media
Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.
Tom Targi i instytucje
Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.
Szczegóły: Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media
Tytuł: Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media
Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
Seria: RAPORTY
ISBN: 9788363879303
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 276
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.592 kg