Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media

Książka

Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media

  • Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788363879303
  • Ilość stron: 276
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media

Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.

Tom Targi i instytucje
Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.


Szczegóły: Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media

Tytuł: Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media
Wydawnictwo: Biblioteka Analiz
Seria: RAPORTY
ISBN: 9788363879303
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 276
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.592 kg


Recenzje: Rynek książki w Polsce 2014 Targi, instytucje, media

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×