Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

, ,

Książka

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

, ,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788326434471
  • Ilość stron: 288
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 77,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 77,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:

- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,

- strategia produktu na rynku farmaceutycznym,

- cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,

- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,

- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami,

- strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,

- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,

- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.


Szczegóły: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Tytuł: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Autor: Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
ISBN: 9788326434471
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 288
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.434 kg


Recenzje: Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Małgorzata Michalik, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: