Metody zarządzania marketingowego

,

Książka

Metody zarządzania marketingowego

,

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788379305414
  • Ilość stron: 287
  • Format: 16.0x22.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 58,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 58,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Metody zarządzania marketingowego - Otto Jacek, Sułkowski Łukasz

Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.


Szczegóły: Metody zarządzania marketingowego - Otto Jacek, Sułkowski Łukasz

Tytuł: Metody zarządzania marketingowego
Autor: Otto Jacek, Sułkowski Łukasz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379305414
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 287
Format: 16.0x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg


Recenzje: Metody zarządzania marketingowego - Otto Jacek, Sułkowski Łukasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: