Metody zarządzania marketingowego
Otto Jacek, Sułkowski Łukasz
Metody zarządzania marketingowego
Otto Jacek, Sułkowski Łukasz
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788379305414
- Ilość stron: 287
- Format: 16.0x22.9
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
58,00 PLN
Opis: Metody zarządzania marketingowego - Otto Jacek, Sułkowski Łukasz
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zarówno dla środowiska akademickiego, jak też biznesowego.
Szczegóły: Metody zarządzania marketingowego - Otto Jacek, Sułkowski Łukasz
Tytuł: Metody zarządzania marketingowego
Autor: Otto Jacek, Sułkowski Łukasz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379305414
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 287
Format: 16.0x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg