Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

Książka

Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

  • Wydawnictwo: Słowa i Myśli
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788363566340
  • Ilość stron: 228
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 46,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 46,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Employer branding Marka pracodawcy w praktyce - Julita Dąbrowska

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.

Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać O czym opowiadać Co jest najważniejsze A przede wszystkim jak to zrobić Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.


Szczegóły: Employer branding Marka pracodawcy w praktyce - Julita Dąbrowska

Tytuł: Employer branding Marka pracodawcy w praktyce
Autor: Julita Dąbrowska
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566340
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 228
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.366 kg


Recenzje: Employer branding Marka pracodawcy w praktyce - Julita Dąbrowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Julita Dąbrowska (1)