Praktyka brandingu
Maciej Tesławski
Praktyka brandingu
Maciej Tesławski
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788363566357
- Ilość stron: 288
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Praktyka brandingu - Maciej Tesławski
Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można dotknąć. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec
Szczegóły: Praktyka brandingu - Maciej Tesławski
Tytuł: Praktyka brandingu
Autor: Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566357
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 288
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg