Marketing. Wprowadzenie

,

Książka

Marketing. Wprowadzenie

,

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788326434907
  • Ilość stron: 828
  • Format: 21.0x30.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 129,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 129,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing. Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:

- sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
- tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
- rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
- współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
- koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
- koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
- najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
- koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.


Szczegóły: Marketing. Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary

Tytuł: Marketing. Wprowadzenie
Autor: Kotler Philip, Armstrong Gary
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326434907
Tytuł oryginału: Marketing. An introduction
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wąsik Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 828
Format: 21.0x30.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 2.008 kg


Recenzje: Marketing. Wprowadzenie - Kotler Philip, Armstrong Gary

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×