Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
Wiesława Caputa
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
Wiesława Caputa
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375566611
- Ilość stron: 380
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa - Wiesława Caputa
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy.
Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskicm w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta.
Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla:
studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.
Szczegóły: Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa - Wiesława Caputa
Tytuł: Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsiębiorstwa
Autor: Wiesława Caputa
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566611
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 380
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.62 kg