Marketing dla studentów kierunków technicznych

Książka

Marketing dla studentów kierunków technicznych

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788326479991
  • Ilość stron: 482
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.


Szczegóły: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony

Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Curtis Tony
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326479991
Tytuł oryginału: Marketing for engineers
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szkudłapska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 482
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.655 kg


Recenzje: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×