Marketing dla studentów kierunków technicznych
Curtis Tony
Marketing dla studentów kierunków technicznych
Curtis Tony
- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788326479991
- Ilość stron: 482
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony
W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.
Szczegóły: Marketing dla studentów kierunków technicznych - Curtis Tony
Tytuł: Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor: Curtis Tony
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326479991
Tytuł oryginału: Marketing for engineers
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szkudłapska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 482
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.655 kg