Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Keller Kevin Lane
Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Keller Kevin Lane
- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788326480294
- Ilość stron: 717
- Format: 21.5x30.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.
Szczegóły: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane
Tytuł: Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł: Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor: Keller Kevin Lane
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326480294
Tytuł oryginału: Strategic brand management
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 717
Format: 21.5x30.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.84 kg