Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

Książka

Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788326480294
  • Ilość stron: 717
  • Format: 21.5x30.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 119,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 119,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.

Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.


Szczegóły: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Tytuł: Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł: Kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor: Keller Kevin Lane
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326480294
Tytuł oryginału: Strategic brand management
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 717
Format: 21.5x30.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.84 kg


Recenzje: Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Keller Kevin Lane (1)