Komunikacja wizerunkowa Public relations. Reklama.Branding.

Książka

Komunikacja wizerunkowa
Public relations. Reklama.Branding.

  • Wydawnictwo: Astrum
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788372778130
  • Ilość stron: 132
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 29,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Komunikacja wizerunkowa - Monika Bronowicz

Komunikacja wizerunkowa jest czymś innym niż komunikacja wizualna. Ta pierwsza obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, reklamy i brandingu, także autoprezentacji. Stąd w książce znajdują się wskazówki dotyczące kreowania wszystkich elementów swego image'u wyglądu zewnętrznego, stroju, zachowania. Autorka Monika Bornowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej publikacji podejmuje także problem mowy ciała i stereotypów związanych z wyglądem. Książka KOMUNIKACJA WIZERUNKOWA. Public relation. Reklama. Branding przybliża czytelnikom trudną sztukę kreowania nie tylko własnego wizerunku,ale także osób, przedsiębiorstw i produktów Druga część książki nosi tytuł Public Relations i poświęcona jest kwestiom związanym z kreowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Doradza jak efektywnie współpracować z mediami, zewnętrznym i wewnętrznym środowiskiem firmy, a także jak dbają o swoją wiarygodność w sytuacjach kryzysowych. Kolejna część Reklama skupia się na analizie najważniejszych technik i nośników reklamy oraz ich roli w procesie kreowania wizerunku towarów i usług. Podpowiada, które z nich są najskuteczniejsze w przypadku promocji poszczególnych produktów, a które zupełnie się w tej funkcji nie sprawdzają. Ostatnia część Branding obejmuje kwestie związane z kreowaniem marki, takie jak tworzenie jej nazwy, określenie wyróżników, pozycjonowanie oraz mierzenie jej wartości i lojalności wobec niej. Adresatem książki są osoby którym potrzebna jest wiedza związana z kreacją własnego wizerunku,wizerunku własnej firmy. Książka kierowana jest do studentów, kadry akademickiej, szkoleniowców, pracowników korporacji, przedsiębiorców,słowem ludzi biznesu.


Szczegóły: Komunikacja wizerunkowa - Monika Bronowicz

Tytuł: Komunikacja wizerunkowa
Podtytuł: Public relations. Reklama.Branding.
Autor: Monika Bronowicz
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372778130
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 132
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.18 kg


Recenzje: Komunikacja wizerunkowa - Monika Bronowicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Monika Bronowicz (1)