Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji Sztuka komunikowania się

Książka

Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji
Sztuka komunikowania się

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788379302437
  • Ilość stron: 268
  • Format: 15.9x22.9
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 58,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 58,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji - Monika Kaczmarek-Śliwińska

Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały z perspektywy modelowych rozwiązań i zilustrowane przykładami realnych kryzysów wraz z ich analizą. W związku z faktem, iż w obecnej praktyce gospodarczej Internet jest środowiskiem potrafiącym generować kryzysy i/lub dystrybuować je w sposób całkowicie niezależny i bez kontroli firmy, duża uwaga została zwrócona właśnie na ten aspekt komunikacji tzw. zapośredniczonej przez komputer.


Szczegóły: Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji - Monika Kaczmarek-Śliwińska

Tytuł: Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji
Podtytuł: Sztuka komunikowania się
Autor: Monika Kaczmarek-Śliwińska
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379302437
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 268
Format: 15.9x22.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.416 kg
Redakcja: Difin


Recenzje: Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji - Monika Kaczmarek-Śliwińska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: