Jak przyjmować reklamacje Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
Anna Jeleńska
Jak przyjmować reklamacje
Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
Anna Jeleńska
- Wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788363913496
- Ilość stron: 208
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14 dni oraz wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze. Konsument, który kupi wadliwy produkt lub wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.
Szczegóły: Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska
Tytuł: Jak przyjmować reklamacje
Podtytuł: Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
Autor: Anna Jeleńska
Wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych
ISBN: 9788363913496
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg