Jak przyjmować reklamacje Poradnik dla sprzedawców i usługodawców

Książka

Jak przyjmować reklamacje
Poradnik dla sprzedawców i usługodawców

  • Wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788363913496
  • Ilość stron: 208
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 36,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 36,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska

Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14 dni oraz wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze. Konsument, który kupi wadliwy produkt lub wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.


Szczegóły: Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska

Tytuł: Jak przyjmować reklamacje
Podtytuł: Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
Autor: Anna Jeleńska
Wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych
ISBN: 9788363913496
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 208
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.34 kg


Recenzje: Jak przyjmować reklamacje - Anna Jeleńska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: