Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Norman Donald A.
Wzornictwo i emocje
Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Norman Donald A.
- Wydawnictwo: Arkady
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788321348704
- Ilość stron: 264
- Format: 13.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-20)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Wzornictwo i emocje - Norman Donald A.
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Szczegóły: Wzornictwo i emocje - Norman Donald A.
Tytuł: Wzornictwo i emocje
Podtytuł: Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Autor: Norman Donald A.
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321348704
Tytuł oryginału: Emotional Design
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Skalska-Stefańska Dorota
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 264
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg