Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Książka

Wzornictwo i emocje
Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

  • Wydawnictwo: Arkady
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788321348704
  • Ilość stron: 264
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-20)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wzornictwo i emocje - Norman Donald A.

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.


Szczegóły: Wzornictwo i emocje - Norman Donald A.

Tytuł: Wzornictwo i emocje
Podtytuł: Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Autor: Norman Donald A.
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321348704
Tytuł oryginału: Emotional Design
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Skalska-Stefańska Dorota
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 264
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.19 kg


Recenzje: Wzornictwo i emocje - Norman Donald A.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: