Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS (dodruk na życzenie)

DODRUK

Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS (dodruk na życzenie)

  • Wydawnictwo: Promotor
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 83-60095-05-1
  • Ilość stron: 72
  • Format: 170 x 240 mm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS (dodruk na życzenie) - Agnieszka Kowalczyk

PTC Sp. z o.o. była pierwszym operatorem telefonii komórkowej w Polsce, który zaproponował klientom wszechstronne i nowatorskie rozwiązania oparte na nowej technologii GPRS.
Cztery lata doświadczeń przedsiębiorstwa na polskim rynku telefonii komórkowej oraz znajomość rosnących potrzeb abonentów pozwoliły operatorowi przygotować ten nowy, rewolucyjny produkt i zakończyć sukcesem jego wprowadzenie na polski rynek telefonii bezprzewodowej.

Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.



Szczegóły: Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS (dodruk na życzenie) - Agnieszka Kowalczyk

Tytuł: Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS (dodruk na życzenie)
Autor: Agnieszka Kowalczyk
Wydawnictwo: Promotor
Kod paskowy: 9788360095058
ISBN: 83-60095-05-1
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 72
Format: 170 x 240 mm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Wprowadzenie nowego produktu na rynek telefonii bezprzewodowej przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. na przykładzie usługi GPRS (dodruk na życzenie) - Agnieszka Kowalczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×