Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)

DODRUK

Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)

  • Wydawnictwo: Promotor
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 978-83-60095-65-2
  • Ilość stron: 80
  • Format: 170 x 240 mm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie) - Agnieszka Traczyńska

Komunikowanie, to kluczowy element warunkujący efektywne i sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa, stanowiący integralne ogniwo procesu zarządzania. Jego istota polega na wymianie informacji między jednostkami lub grupami. Otwarta i rzetelna komunikacja wewnętrzna jest jednym z determinantów skutecznego marketingu personalnego firmy.
Warto podkreślić, iż w dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, kapitał ludzki stanowi kluczową wartość w przedsiębiorstwie. Pracownicy wnoszą do firmy swoją wiedzę, umiejętności, doświadczenie, tworzą także pierwszy szkic wizerunku organizacji, dlatego też ważne jest odczuwanie przez nich silnej identyfikacji z przedsiębiorstwem, poczucie zaufania do pracodawcy, jak również wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę. Narzędziem, które w znacznym stopniu przyczynia się do zmian postaw pracowniczych, a tym samym usprawnia proces komunikacji jest Internal Public Relations.

Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.


Szczegóły: Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie) - Agnieszka Traczyńska

Tytuł: Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)
Autor: Agnieszka Traczyńska
Wydawnictwo: Promotor
Kod paskowy: 9788360095652
ISBN: 978-83-60095-65-2
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 80
Format: 170 x 240 mm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie) - Agnieszka Traczyńska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Agnieszka Traczyńska (2)