Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)
Agnieszka Traczyńska
Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)
Agnieszka Traczyńska
- Wydawnictwo: Promotor
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 978-83-60095-65-2
- Ilość stron: 80
- Format: 170 x 240 mm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie) - Agnieszka Traczyńska
Komunikowanie, to kluczowy element warunkujący efektywne i sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa, stanowiący integralne ogniwo procesu zarządzania. Jego istota polega na wymianie informacji między jednostkami lub grupami. Otwarta i rzetelna komunikacja wewnętrzna jest jednym z determinantów skutecznego marketingu personalnego firmy.
Warto podkreślić, iż w dobie dynamicznie rozwijającej się technologii, kapitał ludzki stanowi kluczową wartość w przedsiębiorstwie. Pracownicy wnoszą do firmy swoją wiedzę, umiejętności, doświadczenie, tworzą także pierwszy szkic wizerunku organizacji, dlatego też ważne jest odczuwanie przez nich silnej identyfikacji z przedsiębiorstwem, poczucie zaufania do pracodawcy, jak również wysoki poziom zaangażowania w wykonywaną pracę. Narzędziem, które w znacznym stopniu przyczynia się do zmian postaw pracowniczych, a tym samym usprawnia proces komunikacji jest Internal Public Relations.Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły: Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie) - Agnieszka Traczyńska
Tytuł: Rola Internal Public Relations w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)
Autor: Agnieszka Traczyńska
Wydawnictwo: Promotor
Kod paskowy: 9788360095652
ISBN: 978-83-60095-65-2
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 80
Format: 170 x 240 mm
Oprawa: Miękka