Branding na smartfonie Komunikacja mobilna marki
Kall Jacek
Branding na smartfonie
Komunikacja mobilna marki
Kall Jacek
- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788326414794
- Ilość stron: 236
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Branding na smartfonie - Kall Jacek
Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.
Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
funkcję, kapitał i wartość marki,
komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
narzędzia komunikacji mobilnej,
technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.
Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.
Szczegóły: Branding na smartfonie - Kall Jacek
Tytuł: Branding na smartfonie
Podtytuł: Komunikacja mobilna marki
Autor: Kall Jacek
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326414794
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.416 kg