Branding na smartfonie Komunikacja mobilna marki

Książka

Branding na smartfonie
Komunikacja mobilna marki

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788326414794
  • Ilość stron: 236
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Branding na smartfonie - Kall Jacek

Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji.

Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
funkcję, kapitał i wartość marki,
komunikację marketingową marki i proces jej planowania,
rewolucję komórkową i jej konsekwencje społeczne,
cechy charakterystyczne pokolenia głównych użytkowników smartfonów (pokolenie Y),
narzędzia komunikacji mobilnej,
technologie umożliwiające komunikację krótkiego zasięgu (Bluetooth, NFC) i geolokalizację,
zjawiska zachodzące na rynkach lepiej rozwiniętych od polskiego i prognozy kierunków zmian.

Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów.


Szczegóły: Branding na smartfonie - Kall Jacek

Tytuł: Branding na smartfonie
Podtytuł: Komunikacja mobilna marki
Autor: Kall Jacek
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326414794
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 236
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.416 kg


Recenzje: Branding na smartfonie - Kall Jacek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Kall Jacek (1)