Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Wirkus Marek
Planowanie i rozwój nowych produktów
Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Wirkus Marek
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375566956
- Ilość stron: 274
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
54,00 PLN
Opis: Planowanie i rozwój nowych produktów - Wirkus Marek
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
Szczegóły: Planowanie i rozwój nowych produktów - Wirkus Marek
Tytuł: Planowanie i rozwój nowych produktów
Podtytuł: Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Wirkus Marek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566956
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 274
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.448 kg