Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Książka

Planowanie i rozwój nowych produktów
Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2015
  • ISBN: 9788375566956
  • Ilość stron: 274
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Planowanie i rozwój nowych produktów - Wirkus Marek

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.


Szczegóły: Planowanie i rozwój nowych produktów - Wirkus Marek

Tytuł: Planowanie i rozwój nowych produktów
Podtytuł: Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Wirkus Marek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375566956
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 274
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.448 kg


Recenzje: Planowanie i rozwój nowych produktów - Wirkus Marek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×