Idee, wartości, słowa w życiu publicznym
Idee, wartości, słowa w życiu publicznym
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788374056243
- Ilość stron: 328
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Idee, wartości, słowa w życiu publicznym
W książce Idee, wartości, słowa w życiu publicznym zostały zgromadzone artykuły na temat zjawisk charakterystycznych dla życia społecznego w ponowoczesności. Na zjawiska te spojrzano z perspektywy wiedzy o komunikowaniu i wiedzy o współczesnych mediach, socjologii, nauk politycznych, psychologii, lingwistyki, filozofii oraz etyki.
Choć mamy tu do czynienia z wielowątkową i różnorodną tematyką, to jednocześnie w całości koncentruje się ona wokół problemu zasadniczego, a więc idei, wartości i języka, które są obecne w dzisiejszym życiu publicznym. Spojrzenie na sferę publiczną z różnych, często odmiennych, perspektyw jest zarówno intrygujące, jak i nowatorskie.
Szczegóły: Idee, wartości, słowa w życiu publicznym
Tytuł: Idee, wartości, słowa w życiu publicznym
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
ISBN: 9788374056243
Numer tomu: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Redakcja: Majkowski Grzegorz, Kuras Leszek, Makowska Justyna