The Role of Innovations Created in the Internationalization Process for Company Performance

Książka

The Role of Innovations
Created in the Internationalization Process for Company Performance

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788301179540
  • Ilość stron: 161
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 109,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 109,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: The Role of Innovations - Adam Dymitrowski

It is commonly believed that innovations are crucial in company's actovity. The significance of the role that is assigned to the issue of innovation is confirmed by numerous scientific research studies that indicate the existence of a link between innovativeness and company performance. In terms of the dynamically progressing process of globalization it seems that the relationship between innovation and company performance should be examined in the context of entities participating in international expansion.
The process of internationalization may influence the creation of innovations by enterprises and at the same time the achieved results.


Szczegóły: The Role of Innovations - Adam Dymitrowski

Tytuł: The Role of Innovations
Podtytuł: Created in the Internationalization Process for Company Performance
Autor: Adam Dymitrowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301179540
Języki: angielski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 161
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.41 kg


Recenzje: The Role of Innovations - Adam Dymitrowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Adam Dymitrowski (1)