Jakość usług turystycznych
Jakość usług turystycznych
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788372415677
- Ilość stron: 232
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Jakość usług turystycznych
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Szczegóły: Jakość usług turystycznych
Tytuł: Jakość usług turystycznych
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
ISBN: 9788372415677
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 232
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.352 kg
Redakcja: Panasiuk Aleksander