E-commerce Manager Profesjonalista w eHandlu Tom 2 Budowa marki sprzedaż
E-commerce Manager Profesjonalista w eHandlu Tom 2
Budowa marki sprzedaż
- Wydawnictwo: Fundacja Polak 2.0
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788364941061
- Ilość stron: 270
- Format: 17.5x25.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: E-commerce Manager Profesjonalista w eHandlu Tom 2
Mnóstwo praktycznej wiedzy podanej jak mówią Amerykanie straight from the horse's mouth, czyli wprost od ludzi, którzy znają się na tym najlepiej. Największą zaletą książki jest jej aktualność oraz dostosowanie do polskich warunków biznesowych. Zamiast niepraktycznych nowinek zza oceanu mamy polskie narzędzia testowane na polskich konsumentach. Bardzo polecam tę solidną pigułę informacyjną.
Paweł Tkaczyk, Midea
"Must read dla każdego e-commerce managera ale także osoby, która dopiero zaczyna przygodę z e-handlem. To nie jest biblia e-commerce ale zbiór praktycznych rad okraszonych życiowymi przykładami. Musisz. To. Mieć." Artur Kurasiński, Blog AK74
"E-commerce Manager to kompendium wiedzy na temat handlu w sieci. Bardzo praktyczna wiedza pochodząca wprost od ludzi, którzy robią to na co dzień. Od kilku lat, regularnie dostaje zapytania o źródło wiedzy dla ludzi, którzy chcą budować swoją przyszłość w oparciu o e-commerce. Cieszę się, że w końcu pojawia się pozycja, do której mogę odesłać.
Michał Sadowski, BRAND24
Szczegóły: E-commerce Manager Profesjonalista w eHandlu Tom 2
Tytuł: E-commerce Manager Profesjonalista w eHandlu Tom 2
Podtytuł: Budowa marki sprzedaż
Wydawnictwo: Fundacja Polak 2.0
ISBN: 9788364941061
Tytuł oryginału: E-commerce manager - Profesjonalista w e-handlu Tom 2 - Budowa marki & sprzedaż
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 270
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg