Media kultura popularna polityka Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska

Książka

Media kultura popularna polityka
Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska

  • Wydawnictwo: AFM
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788375712742
  • Ilość stron: 340
  • Format: 16.2x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media kultura popularna polityka

Spis treści
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Wstęp
CZĘŚĆ 1. Stare i nowe media a kultura nie tylko popularna Ignacy S. Fiut Gry komputerowe a rozwój kultury popularnej
Anna Woźniak Co to znaczy być aktywnym odbiorcą telewizji
Dariusz Baran Społeczno-kulturowy wymiar zetknięcia się muzyki rozrywkowej z nowymi technologiami
Artur Trudzik Z eteru do cyberprzestrzeni. Radiowa Trójka w internecie
Kinga Zdrojewska Format stacji radiowej jako element kultury popularnej
Agnieszka Garcarek-Sikorska Czy w polskich komercyjnych rozgłośniach radiowych jest miejsce na kulturę

CZĘŚĆ 2. Kultura sieci interakcje w cyberprzestrzeni Joanna Pastuszka-Roczek Elektroniczne rysunki na ścianie rola obrazkowych memów internetowych w procesie komunikacji i socjalizacji. Analiza treściowa wybranych polskich portali rozrywkowych

Spis treści Barbara Kulesza-Gulczyńska Znaczenie internetu w rozwoju fan fiction, czyli twórczość fanowska i nowe media
Anita Basińska, Mikołaj Jacek Łuczak Konstrukcja sieci społecznych. Komunikacja w nowych mediach na przykładzie wybranego forum internetowego
Zofia Dołęga Otwartość psychologiczna a poczucie samotności dziewcząt piszących blogi
Marcin Zabawa Subkultura internetu: język internetowy najmłodszego pokolenia
Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Trendy internetowe 2.0 i ich znaczenie w kształtowaniu zachowań społecznych użytkowników sieci

CZĘŚĆ 3. Kultura popularna a polityka Katarzyna Brataniec Rola mediów i kultury popularnej w kształtowaniu współczesnej rzeczywistości społeczeństw arabskich
Edyta Żyrek Peopolizacja polityki w kontekście polskiej sceny politycznej
Dagmara Sagan Obraz II wojny w Zatoce Perskiej w czasopismach Newsweek oraz Newsweek Polska w latach 20012012
Noty o autorach
Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Introduction


Szczegóły: Media kultura popularna polityka

Tytuł: Media kultura popularna polityka
Podtytuł: Wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska
Wydawnictwo: AFM
ISBN: 9788375712742
Tytuł oryginału: Media popular culture politics Interactions and new phenomena
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kjniaź Tomasz
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 340
Format: 16.2x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Media kultura popularna polityka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×