Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788375614473
- Ilość stron: 172
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.
Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w chmurze. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.
Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.
Szczegóły: Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Tytuł: Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
Autor: Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375614473
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 172
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.285 kg